när jag har kommit ur den här svackan..

..som också är mitt nuvarande liv som består av att sova, kolla tv-serier och gå ut och träffa vänner lite då och då, då ska jag göra lite saker.

- storstädning, innebär att en hel del papper kommer hamna i återvinningen, sätta andra viktigare papper i pärmar, städa bland småsaker och slänga onödiga kartonger som ligger och skräpar och tar plats, rensa bland det som jag tog ut från min tredje gaderob och har placerat tillfälligt på diverse ställen. ska även städa i mina gaderober, se om det är några kläder som jag kan tänka skiljas från osv. en hel del grejer att göra.
- plugga körkortsteori
- fundera på vad jag vill uppnå det kommande året

och antagligen en hel del andra saker också. men städningen kommer först. jag måste ha koll på mina saker. det är för mycket kaos.

kommentarer
Postat av: Kristìn - mangaa @ bdb.

hahahaha, jag läste att pappa kom att hamna i återvinningen xD



Om du skiljar dig med kläder kan du skicka dom åt mig :D

2009-11-11 @ 09:34:41
URL: http://xoxomassacre.blogg.no

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0