försov mig imorse!!

jag hade satt klockan på tio, sen snoozade jag lite.. sen ringde klockan igen. tänkte att jag kunde sätta den så att jag fick sova tio minuter till. vaknar av att pappa kommer in kvart över tolv och frågar när jag börjar. HEH. kvart i ett såklart. men som tur är har jag världens bästa pappa som kör i racerfart in till liseberg så att jag hinner i tid!

idag har det varit JÄTTEMYCKET folk på liseberg, nu är julsäsongen igång på riktigt. i rastrummet fanns det skumtomtar och jag har fått stå med elsa och slog andré i "20 frågor" när jag tänkte på ed westwick. hihi. bra dag. sen tog jag en sväng förbi sandra där dom förfestade, men jag orkade verkligen inte dra ut idag. TRÖTT tjej.

kommentarer
Postat av: Anna Röd

Drygt att försova sig. Jag försov mig en gång då jag hade nationella xD det var sjukt läskigt, blev grymt chockad när jag vaknade och var helt utvilad xD

2009-11-21 @ 23:29:06
URL: http://www.annatjernstrom.webb.se
Postat av: Anonym

Visst är den en Canon Digital IXUS 95is du har? Vill minnas att jag läst det i bloggen. Isf, har du möjligen filmat med den på konsert någon gång? Skulle du kort vilja skriva hur den är och om du har någon video tagen med den? =)

2009-11-22 @ 14:54:58
Postat av: jessica

canon digital ixus 95is japp! jag kan slänga upp det jag filmade när jag såg theaudition sen ikväll :) mina videobloggar är inspelade med den och då tycker jag att den funkar jättebra. men jag ska ladda upp videon sen! :)

2009-11-22 @ 15:15:55
URL: http://jessecupcake.blogg.se/

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0