09/11/06

gårdagen var trevlig, hetsade här hemma och lagade mat som jag slängde i mig. fixade mig och drog hem till jennie. var där i en kvart och sen stack vi till vagnen. sen vet jag inte riktigt vart kvällen tog vägen, vi drack cider och vodka/lime.. sen kom lite folk som hade varit och sett the devil wears prada. jag och jennie hoppade in i en bil där gustaf och måns satt. åkte hem till måns. chillade. tvingade gustaf att köra jennie till svingeln och mig hem.

väl hemma så bjöd jag på gourmetmiddag.. makaroner, ketchup och gräddfil. det var så värt det.

kommentarer
Postat av: takai

svar:

jag menade ju inte att du var efter 8( <3

2009-11-06 @ 16:22:05
URL: http://takai.blogg.se/

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0