untitled..

jag vet inte vad jag ska göra. har mått dåligt i två dagar. varje sekund. känner hur ångesten gnager inombords - men vad ska jag göra åt det? jag kan inte göra någonting. spelar ingen roll hur länge jag ligger kvar i sängen. hur länge jag stannar uppe på natten. vilken musik jag lyssnar på. kan knappt gråta. finns ingenting som är ångestdämpande. det enda som finns i tablettform är atarax som bara gör mig sömnig.

jag måste plugga. det går inte. listan är så jävla lång. jag är för upptagen med att gå sönder. eller med att försöka hålla mig hel. jag vet inte. jag har mått illa hela dagen. lyckades få i mig en macka till frukost. orkar inte må såhär. väntar på tid hos psykolog. behöver diagnos. vill inte på terapi. har inte tid.

orkar inte känna mig så tom som jag gör just nu
så tom på liv och så full av ångest

kommentarer
Postat av: paula

jag vet...hur det är. på riktigt. just nu är jag inne i någon slags svacka av tomhet dock - det är ganska skönt på det sättet att jag knappt ens känner av ångesten. sitter bara och lyssnar på robert pattisons i'll be your lover to om och om igen. haha, det hjälper lite faktiskt... men, ja, meningslös kommentar. ville egentligen bara säga att du inte är ensam..

2009-05-02 @ 22:57:50
Postat av: [ t a k a i . b l o g g . s e ]

MEN BEBE D:

sluta nu.

finns!

2009-05-02 @ 23:12:32
URL: http://takai.blogg.se/
Postat av: matold.

jag vet. mer eller mindre. att leva passivt i en greyzone.

2009-05-03 @ 01:23:06
URL: http://miaowzah.bilddagboken.se
Postat av: jessica

känner mig likgiltig inför allt typ

2009-05-03 @ 13:19:24
URL: http://jessecupcake.blogg.se/

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0