fan vad jag hatar skolan

idrott:
"Du måste göra prövningen, så det räcker som sagt var inte med att göra teoriproven och simningen. Jag har pratat med både Kerstin och Anders och vi är överens. Det du behöver göra för att få ett godkänt betyg är att kontakta Kerstin personligen och hämta ut det material som erfordras för att klara kursen."

medieproduktion b:
"jag tror att det blir svårt att ordna. I morgon onsdag finns jag på plats fr o m senast kl 10, så jag tycker det är bättre om du tittar in till mig så får vi titta på hur det ser ut och prata om det i lugn och ro!"

svenska b:
"För din del ligger dina resultat sammantaget sett på VG-nivå. Men, som du vet, har du inte gjort allt varför betyg inte kan sättas än. Det som du behöver göra för att få VG i kursen är provet på 1900-talet. Om du får VG på det provet så blir ditt kursbetyg VG. Provet är på lektionstid tisdagen v. 22."

fan vad arg jag blir. när jag pratade med min svenskalärare i början av terminen låg jag på vg+++ och kunde få mvg om jag fixade den sista bokanalys-grejen, som jag inte har gjort än. det enda jag har missat annars är ett 1900-talsprov och en analys på modern lyrik(liten uppgift). och nu säger vår vikarie att jag inte kommer få vg om jag inte får det på provet. jag klarar inte det här.

kommentarer
Postat av: [ t a k a i . b l o g g . s e ]

JAG HATAR ALLTING JUST NU JAG DÖDARRRRRSKOLANNNNN

2009-05-12 @ 22:38:09
URL: http://takai.blogg.se/
Postat av: jessica

jag dödar oxå

2009-05-12 @ 22:47:59
URL: http://jessecupcake.blogg.se/
Postat av: Caroline

Det är samma skit för mig i svenska. Jag måste göra 2(!) vg-prov för att få vg i betyg. Allt jag har skrivit, tal med mera ligger på VG eller MVG, men man måste ha minst 3 förbannade prov med vg. jag orkar inte.

2009-05-13 @ 00:15:05
URL: http://anothermilkshake.blogg.se/

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0