en sak i taget? mission impossible.


blå = grupparbete
grå = vet inte om jag behöver göra

sen är det frågetecken på idrotten eftersom att jag inte fått någon information alls vad jag kan göra om jag ens kan göra något för mitt betyg. var på samtal om prövning, läraren skulle maila - gjorde aldrig, jag mailade en annan lärare och skulle på möte med henne nästa dag - gjorde inte för jag mådde dåligt, mailade henne - inget svar. mailade min lärare - han visste inget om vad jag kunde göra. mailade vikarien vi har - har inte svarat än. jag hoppas att jag kanske kan fixa ett g om jag bara gör ett av teoriproven och simningen. sen vet jag inte hur det blir med medieproduktionen heller, ska maila min lärare så att jag kan få ett g iaf. jag är rädd för henne.

jag behöver hjälp :(

kommentarer
Postat av: Deniz

Jag vet hur du känner Jessica :< Jag har nästan lika mycket att göra som du, inte äns lämnat in projektarbetet än >< Sen håller jag också på och mailar vissa lärare hela tiden och jag hatar det!



Jag hatar att jag alltid ska skjuta upp saker men jag hatar också att de i skolan alltid ska pressa in allt under samma vecka eller månad och speciellt nu precis innan studenten, man funderar ju verkligen på om de vill ta livet av än, det är iallafall så det känns. Jag håller på att drunkna i alla uppgifter som skall göras och har ångest och panik som fan. Fast jag tror vi klarar det, tänk vad skönt det kommer att kännas när man har gjort allt och tagit studenten.



Gäller bara att ta ur tummen ur röven >
<

2009-05-11 @ 02:36:03
URL: http://bengibong.blogg.se/
Postat av: S

Oj, det där var mycket.__.

haha, jag som tyckte jag hade mycket...

Jag kanske inte kan göra så mycket men om dun vill/behöver ha hjälp med nåt så säg till!:*



2009-05-11 @ 08:14:58
URL: http://myangryheartmydesires.blogg.se/
Postat av: olivia

Jag har ungefär sådär mkt att göra med. Även streck i två ämnen och IG.

Men får man ta studenten fast man har en hel del IG? Har total ångest över det nu men intalar ändå mig själv att dom hade sagt till redan innan isånafall.

2009-05-11 @ 11:26:22
URL: http://feelingnoregard.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du klarar det! <3

börja med något som du tycker är lätt så kanske du blir mer peppad, gör sedan det som är viktigast/minst tid kvar på.

jag kan peppa dig mer om du vill. :)

2009-05-11 @ 13:11:35
Postat av: jessica

deniz: bläh säger jag bara! :(

s: jag behöver vääääldigt mycket hjälp ..

olivia: klart man får ta studenten :) men man får inget slutbetyg(tror jag) utan man får ett samlat betygsdokument om man har mer än 250 poäng IG.

anonym: jag hoppas det! känns som om jag borde göra tvärtom dock, de stora arbetena i historia, samhäll c och svenska borde jag göra klart först eftersom att de är viktigast .
.

2009-05-11 @ 14:06:05
URL: http://jessecupcake.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Ojoj...=/

Vad går du för linje?

2009-05-11 @ 22:15:49
URL: http://playitloud.devote.se
Postat av: jessica

jennifer: jag går it/media :/ samhällsbaserad linje.

2009-05-11 @ 23:05:56
URL: http://jessecupcake.blogg.se/

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0