SOM OM DET ENS SPELAR NÅGON ROLL HUR JAG MÅR

för jag är bara ett psykoffer
jag mår dåligt till och från
jag blir bra sen så jag behöver ingen tröst
det finns ingen som sträcker ut handen
för det är jobbigt att trösta någon som mår dåligt
det är inte värt det för jag kommer bara må dåligt sen igen

"jag orkar inte leva."
"skönt"

DET ÄR FAN INTE SKÖNT ATT MÅ SÅHÄR
man känner sig så hjälplös att man tror att man kommer dö av ångest
allting bara faller ihop och det finns ingenting man kan göra
bara gråta
och du skriver "skönt"
fan för dig

kommentarer
Postat av: Anonym

jag vet precis hur det känns! och man förtjänar inte hjälp om man lyckas må bra ibland.. och människor förstår inte varför man mår dåligt, de vill ha massa anledningar. räcker det inte med att säga att livet suger och att människor är falska och äckliga? men jag vet hur du känner, när allt är så hopplöst och man tänker "jag kan väl likväl dö, egentligen" och man gråter och gråter..

jag hoppas att det blir bättre för dig, för du verkar vara en väldigt go människa! <3

2009-03-25 @ 21:20:19
Postat av: ellinor

Ibland tror man inte att man ens förtjänar att må dåligt. Och vad ska man då må? Du förtjänar en kram när du mår dålig, en när du mår bra, en när du är superglad och en när det verkligen går åt helvete. Hade du varit närmare hade du fått en kram av mig, även fast jag är problem med kramar för alla förtjänar att må bra. För 2år sedan mådde jag som du, fast värre men nu är jag gladare än någonsin. Det blir bättre, I promise

2009-03-25 @ 21:30:35
URL: http://clownfisken.blogg.se/
Postat av: jen

jag hoppas verkligen att du mår bättre snart. visst, jag känner inte dig. men jag bara vet att du förtjänar att må bra.

2009-03-25 @ 21:54:57
Postat av: sofi

du verkar vara en skit härlig tjej läst din blogg länge och jag hoppas verkligen du kommer må bättre snart. Jag mår också verkligen skit och jag vet inte hur många gånger jag tänkt att jag bara vill dö och inte kan sluta gråta. Mkt det av det du skriver känner jag verkligen igen mig i. Man får hoppas att det är som folk säger att det blir bättre även fast det inte känns så! Kram

2009-03-25 @ 22:21:49
Postat av: sandra

jag kanske inte uttrycker mig helt rätt nu

men den där personen som skrev "skönt"

då du sa att du inte orkade leva längre.

han/hon verkar inte så värd. sånna ska man inte lyssna på. ibland tar man bara till sig av det negativa. men då gäller det att man försöker lyssna/umgås/skriva med bra personer istället.

jag har själv en kille jag ibland skriver med som kan säga sådär, han bryr sig helt enkelt inte om vad han säger och vad det får för konsekvenser. ibland kan jag inte låta bli, och jag skriver till honom ändå. men egentligen är det likabra att stänga av datorn och bara vara för sig själv, och om det väcker en massa negativa tankar som det brukar göra hos mig.. så är det bara att sysselsätta dig. träna, plugga, städa. efter ett tag kommer du att tänka såhär "oj, nu var det ett tag sen jag glömde tänka på det där.. det dåliga"

vet att det ibland kan vara svårt att hitta någonting att göra. för man brukar inte orka. men testa att orka. jag lovar det är värt det :)

oj nu blev det lite långt här.. hihi.

2009-03-26 @ 08:41:57
Postat av: jessica

jag hoppas att ni alla mår bättre snart. det är inte rätt att fina människor ska behöva må dåligt. jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. jag vill bara krama er allihop och säga att det kommer att bli bra.

2009-03-26 @ 14:52:27
URL: http://jessecupcake.blogg.se/

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0