jag tror att jag mår helt åt helvete faktiskt

det är nära bristningsgränsen
tre veckor kvar tills jag ska till psykiatrin igen
funderar på om jag ska höja min dos själv

jag har verkligen ingen motivation till att göra någonting. jag klarar knappt av att lämna huset. jag kan inte ta tag i saker, jag har hur många inlämningar och arbeten och sånt som skulle varit inne för två veckor sen.. men som inte ens består av ett enda ord. jag orkar verkligen inte. jag tänker självdestruktiva tankar. känner mig gråtfärdig och arg och frustrerad och ledsen och irriterad. jag orkar inte med det här.

kommentarer
Postat av: Julia

Jag hade lika gärna kunnat ha skrivit det där. Håll ut bara, gör det.

2009-03-05 @ 00:46:01
Postat av: Pernilla

Håller med Julia, känner igen mig sjukt mycket. Går på universitetet och funderar på att hoppa av, men vet inte hur jag ska kunna få jobb...

Har ingen ork eller lust att plugga, får underkänt på tentor som man måste göra om. Nej, vill bara flytta till ett varmt land och glömma allt med skola och sverige heter.

2009-03-05 @ 14:03:20
Postat av: jessica

jag önskar att jag kunde trolla bort era problem. jag vill inte att någon ska kunna känna igen sig i det jag skriver, jag vill inte att någon ska vara i en sån situation. men ibland behöver man bara en paus. få komma bort lite. det hoppas jag att jag kommer få göra efter studenten.

2009-03-05 @ 14:28:55
URL: http://jessecupcake.blogg.se/
Postat av: A

Jag blir alltid så ledsen när jag läser om hur dåligt du mår, för jag har själv mått lika dåligt en väldigt lång tid. Det är hemskt att läsa vad andra skrivit ner och känna hur väl det passar in på sig själv. Om det är till någon tröst så var jag för inte alls så länge sen där du är nu (iaf efter vad jag förstår av det du skriver) men det har vänt, och jag mår bättre än jag gjort i hela mitt liv. Det kommer vända. Om det är tabletterna som kickar in, terapi som hjälper eller något helt annat är mindre viktigt. Huvudsaken är att det kommer vända, därför att det måste.

2009-03-08 @ 19:59:55

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0