jag har ganska svårt att förstå

vakter är oftast misslyckade poliser tror jag. de är alltid arga och negativa - eller oftast i alla fall. efter att ha tagit mig till wille - det tog typ tio minuter, wille sa att det skulle ta fem.. och jag går ändå fort.. plus att jag stötte på tre killar och en av dom tyckte att jag var skitsöt tydligen haha - så chillade vi lite med finfina människor. sen tog vi oss in till stan och drog till pc, vakten var jättenoga och kollade leg. hade trevligt, träffade finaste sanna och fler människor. sen drog vi till sejdeln för att lovisa och daniel var där.. och när vi ska gå in så säger vakten att det är 20-gräns. ehhhh, tänkte jag. sen stog vi utanför i en kvart eller nått och pratade. och sen sa vakten att vi kunde gå in..

liksom va? samma sak som när vi skulle in på kelly's, vakten sa att det var 20 och jag visste for a fact att en 17-åring var där inne. då blir man lite irriterad. jag stack iaf hem för en timma sen. jag gillar ändå inte sejdeln.. plus att två riktigt äckliga människor var där. tack för allt fint sällskap <3 ni är antagligen bäst i världen.



kommentarer
Postat av: Lovisa

Blir så himla sur på vakten, han ska äta bajs.

2009-03-14 @ 12:53:51

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0