ibland är det bra att ha en halvliter glass i frysen


att skölja ner ångesten med

kommentarer
Postat av: sandra

det var jag som frågade om glasstipset tidigare

och jag smakade precis den där. asgod!

då man äter den mår man bra, men efteråt, not so good.

trodde aldrig att jag skulle kunna känna igen mig i någonting en så snygg person skriver.

det visar på att oavsett utseende så kan man må skit. du är inte ensam om att känna dig ensam.

jag kan stå i ett rum med tusen människor och ändå känna mig ensam. en av personerna som jag umgås med i skolan är omtyckt av allt och alla och är snyggast och bäst i allt, och de andra personerna strosar bara runt henne och berättar hur bra hon är. vad gott hon luktar osv. haha, för att sammanfatta det hela: känner mig jävligt ensam och misslyckad i skolan.

2009-03-22 @ 22:19:56
Postat av: [ t a k a i . b l o g g . s e ]

vas läskigt, åt den där nyss D:

2009-03-22 @ 22:26:08
URL: http://takai.blogg.se/
Postat av: jessica

jag fick bara i mig några skedar med glass. uhhh. mår illa. att må bra har absolut ingening med utseende att göra och ingen får på allvar tro det. jag kan inte påstå att jag känner mig särskilt omtyckt i skolan. visst finns det några fina människor där. men jag vet hur det är, ensamhet gör så jävla ont. jag hoppas att allting löser sig för dig. om du vill prata om någonting så är det bara att skriva en kommentar.

2009-03-22 @ 23:05:25
URL: http://jessecupcake.blogg.se/
Postat av: ellinor

Hur dåligt man än mår och vad man än har varit med om finns det alltid någon som varit med om samma sak eller mår likadant. Man ska alltid komma ihåg att man aldrig är ensam. Det finns alltid någon att prata med, att diskutera erfarenheter. Någon som helt enkelt finns där, som går/gått igenom allt som man själv gör. Som vet hur det är när ångesten äter upp en inifrån. Man är aldrig ensam!

2009-03-23 @ 21:12:30
URL: http://clownfisken.blogg.se/

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0