försöker peppa men det går sådär


kommentarer
Postat av: j

måste bara säga att jag älskar att läsa din blogg . du verkar vara en så himla snäll och fin tjej och jag skulle dö för ditt utseende. jag har själv mått asdåligt och känner igen mig mycket i det du skriver. hoppas verkligen att allt snart blir bättre för dig (: <3

2009-03-21 @ 16:36:28
Postat av: sandra

nu kommer jag helt random här och frågar vilken av alla ben and jerry's smaker du föredrar mest? :)

haha, har inte smakat någon ännu, glassen är ju inte direkt den biligaste, men nu ska jag testa!

2009-03-21 @ 18:51:36
Postat av: En svärmorsdröm

Vilken härlig design du hade!

2009-03-22 @ 12:11:30
URL: http://ensvarmorsdrom.blogg.se/
Postat av: jessica

jag tycker att phish food och new york super fudge chunk är godast! chokladglass båda två. cookie dough är god med.

2009-03-22 @ 16:38:07
URL: http://jessecupcake.blogg.se/

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0