jag vet inte hur man ska få ut allting

har tvingat mig igenom dagen och jennys studentmottagning
det är inte det lättaste att vara glad och trevlig när man inte mår pepp
och av någon anledning har jag självklart fått ont i halsen

det är jobbigt att jag inte hinner med något. jag märker inte av tiden. har knappt hunnit inse att det snart är söndag och att jag fyller år och sen onsdag då jag ska ta studenten. jag har inte hunnit planera eller börjat städa eller något alls. jag fryser, värm mig.

kommentarer
Postat av: Therese

Istället för att ta massa medicin kanske du bara borde överväga att läggas in?.

2009-06-05 @ 22:30:59
Postat av: jessica

att läggas in känns som det mest rimliga att göra egentligen, för jag mår verkligen inte bra. men jag tänker inte vara inlagd på min födelsedag eller student, så är det bara. helst vill jag inte vara inlagd alls men jag har ju kontakt med psykolog och terapeut osv. får se vad dom säger sen.

2009-06-05 @ 22:44:45
URL: http://jessecupcake.blogg.se/
Postat av: Therese

Usch, ja att läggas in över sin födelsedag och student låter inte så himla roligt! Kämpa på för snart har du faktiskt tagit studenten



Kramar

2009-06-06 @ 12:15:54
Postat av: Nic

Om du behöver ett miljöbyte så är du hjärtligt välkommen ner till Malmö. Det var ju faktiskt ett tag sedan vi sågs.

2009-06-12 @ 18:10:33
URL: http://iheardapuff.devote.se

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0