ge mig en massage

jag behöver någon som kan knåda mig som en deg

tänkte gå upp tio idag, kunde inte lämna sängen förrän tolv. gick ut och la mig i solen, men var helt utmattad så jag gick in igen och sov en timma i mamma och pappas säng. sen var jag fit for fight, mer eller mindre, gick ut och la mig i solen igen och läste ett kapitel i breaking dawn!!! fortfarande inte klar med den, har aldrig ork att läsa. sen in till stan och vara där hela kvällen. gått runt i short och linne och trots att klockan snart är tio är det inte kallt än. äntligen sommar.

kommentarer
Postat av: Natalie

Åh, jag köpte den (Breaking dawn) igår men jag vågar inte öppna den än. Ska öppna den på fredag, för då ska jag bila med familjen hela dagen och dagen därpå också så jag kommer behöva läsning. Men om jag börjar innan känns det som att jag inte kommer kunna släppa taget om den och då kommer jag inte få gjort allt jag måste göra innan vi åker utomlands.



Okej förlåt ointressanta saker jag skriver om. Men jag är så jäkla pepp på Breaking dawn för att Eclipse var så sjukt grym!!

2009-06-25 @ 02:43:10
URL: http://dontstealoursun.blogspot.com

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0