övningskör!!

igår övningskörde jag till jobbet! samma sak idag :) plus att jag körde hem. det är lite läskigt. jag känner mig inte tillräckligt stor för att köra bil. vill inte bli vuxen än. men jag klarade mig ganska bra - krockade inte med något, haha.

idag hade det blivit lite fel på jobbet, jag stod uppskriven som ledig trots att jag inte var det, så jag skulle stått i film men fick istället stå i center till slut! jag klagar inte :) fick stå med två sköna personer som är lika härligt bittra som jag är för det mesta. sista timman med jenny blev helt galet rolig. imorgon blir det daim, 10.45-20.30 och sen går jag hem till mormor och sover över där!

hoppas att ni har haft en bra helg :) stor kram på er alla.

kommentarer
Postat av: [ t a k a i . b l o g g . s e ]

*svar;*

naaw, men snuttefisen då :$ <3

du tog bort mig på msn :<

2009-07-19 @ 23:00:13
URL: http://takai.blogg.se/
Postat av: Anonym

jobbar du 13 augusti :)?

2009-07-21 @ 02:26:09
Postat av: jessica

nej, den 13 augusti är jag i usa!

2009-07-21 @ 16:57:14
URL: http://jessecupcake.blogg.se/

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0