ännu en dag på jobbet

ännu en dag med socialt kaos och vara låtsasglad och trevlig,
men det kommer vara värt det när jag ser min lönespec.

lyckades försova mig och kom typ tio minuter sent. var hur mycket folk som helst på liseberg idag. bytte pass så jag jobbar öppning imorgon igen, men slipper jobba på fredag iaf. en gubbe uppskattade min ärlighet jättemycket när han la fram en femma och fyra enkronor och jag påpekade det! då blev jag lite glad. har mest suttit på lagret och läst och ätit center. imorgon vet jag inte vart jag ska stå - men jag har öppning så det betyder att jag ska upp vid åtta imorgon..

godnatt! ber om ursäkt för att det inte blir så mycket bloggande och för att de få inläggen som jag skriver inte innehåller så mycket spännande - men jag ska försöka bättra mig!

kommentarer
Postat av: sandra

ska åka till göteborg om någon dag bara

du råkar inte ha något tips på ställen att besöka? saker att hitta på, osv? tyvärr är jag dock bara 17 än så länge.

2009-07-15 @ 17:53:33
Postat av: jessica

hum! det är alltid mysigt att ta en promenad i slottskogen som ligger vid linnéplatsen och kolla på djuren och sånt. eller ta en fika i haga. gå på stan kan man alltid göra, eller dra till liseberg haha. gå på bio? eller bara ta en picnic vid kungsparken typ :)

2009-07-15 @ 20:05:03
URL: http://jessecupcake.blogg.se/

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0