you're making something out of nothing

gårdagen blev inte som planerad!
började med att jag vaknade halv åtta och så fort jag såg vad klockan var började jag undra varför mamma inte hade väckt mig. shit the same, tänkte jag och somnade om. när jag hade snoozat klart hittade jag en lapp på köksbordet - mamma hade försovit sig. sen gjorde jag mig iordning och åkte in till stan och gick runt ett bra tag.

hittade ett par låga converse-kopior på rea som jag köpte, när jennie kom in gick vi och köpte slitna jeans och hårfärg. ska få mamma att färga min utväxt nu i helgen tänkte jag. wille kom in och vi bestämde oss för att dra till sticky. åkte hem och kom på att jag glömt att fixa tågbiljetter - kollade vilket datum det var och kom på att jag faktiskt åker till stockholm nästa vecka. bra planering?

kvällen slutade på en helt okej kväll på sticky, lite konstigt folk och väldigt dålig musik. men alkohol och fina vänner är ju alltid bra. michelle och wille följde med hem och däckade rätt snabbt. jag tror jag sov max 2 timmar inatt. bytte från sängen till soffan och sen till sängen inne i det lilla rummet.

nu blev det långt. idag var det konstmuseum och filmfestival.

kommentarer

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0