lilla fröken diskotek

haha mamma knackade nyss på så jag fick stänga av musiken
när de är i florida kommer jag att spela hög musik dygnet runt
mamma hade sagt till pappa att jag kunde köpa mjölk efter skolan om den skulle ta slut när de var borta, och då hade han sagt: om hon ens går till skolan!
det är frestande.. men vi får väl se.

jag vill skruva upp volymen och sjunga och dansa
men jag ska väl ta en av de insomningstabletterna sen, som de skrev ut idag. imorgon höjer jag dosen av sertralin till 150 mg. sen ska det tydligen bli samtalsterapi en gång i veckan. vi får väl se hur det går.

kommentarer
Postat av: mätöld.

sertralin tar jag med, man får bara hoppas på det bästa.

2009-02-18 @ 20:36:54

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0