jag har en fråga

när man äter något surt, varför blir det bättre/försvinner det sura mer om man gör fula miner, än om man försöker vara vanlig?

jag orkade inte dygna, satt uppe till fem och sen tänkte jag - äsch, kan lika gärna sova lite. och det gjorde jag. tills mamma stormade in i rummet och ville att jag skulle gå upp. tänkte inte mer på det och sen när hon kom tillbaka och var lite arg för att jag inte gick till skolan så sa jag att jag faktiskt inte började klockan åtta. aha, sa hon och gick. skulle bara sova lite till, men det blev lite för mycket. sket i skolan.

åkte hem till mormor och på vägen köpte jag cocosmunkar och lite engelsk konfekt som hon tycker om. sen intervjuade jag henne till min historia-uppgift. och så kollade vi på mamma mia. åkte och handlade med pappa sen. nu sitter jag här med träningsvärk i armarna - det är ett bra tecken va?

kommentarer
Postat av: bara för att

jag brukar tänka "äh, jag är ju inte ett dugg trött, skiter i att sova" vid 12 eller nåt, men sen däckar jag typ vid 5-tiden,och så finns det inte en chans att jag orkar gå upp en timme senare till skolan. haha, borde ha lärt mig vid dethär laget..

2009-01-08 @ 19:20:43
Postat av: jessica

ska vi starta klubb? sån är jag med. ;>

2009-01-08 @ 19:31:11
URL: http://jessecupcake.blogg.se/

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0