förlåt men jag måste få ut det

jag är så jävla trött på allt och alla
jag är så jävla trött på att konstant bli sviken av folk som man fattat tycke för, jag är trött på allt som har med kärlek att göra och jag är så trött på livet i allmänhet. jag orkar inte gå i skolan varje dag för att sen komma hem och behöva plugga ännu mer. jag orkar inte bli ignorerad och bortglömd av människor som jag trodde betydde något. jag är så jävla trött på killar som inte är annat än idioter som tycker att det är kul att leka med folks känslor. jag är så jävla trött på att må dåligt och jag orkar inte med det mer.

jag är så trött

kommentarer
Postat av: sandra

kan inte annat än att hålla med dig.

jag skippar aldrig skolan

ibland tror jag att jag gillar att lida bara därför

varje jävla dag i skolan är en stor plåga

matteprov imorgon och jag har inte ens pluggat.

skulle inte alls göra någonting om jag vore någorlunda bra i matten, men jag suger på det.

och på ungefär allt annat också. skulle gärna vilja muntra upp dig.. men jag kan inte för sanningen är att jag är lika jävla trött myself.

2009-01-21 @ 18:44:15
Postat av: sandra

dom enda tjejerna jag umgås med i klassen ska byta linje. ensam kvar.

jag vet fan inte vad jag ska göra längre

2009-01-21 @ 18:52:45
Postat av: Sandra

bara du inte tror att jag glömmer av dig =( jag tänker faktiskt på dig varje dag tack vare armbandet som var jättefint! nu har jag bara inga pengar på mobilen och är sjuk =( bläbläblä, vill träffa dig snart<3

2009-01-21 @ 19:16:36
URL: http://fakeyoursmile.blogg.se/
Postat av: jessica

sandra: jag önskar att jag kunde säga något som fick dig att må bättre, eller något som gjorde allt lite lättare. men jag har verkligen ingen aning om någonting. det löser sig i slutändan.



Sandra: <3

2009-01-21 @ 20:02:58
URL: http://jessecupcake.blogg.se/
Postat av: alex

fyfan för den typen av människor säger jag bara.

och fyfan för kärlek.

2009-01-21 @ 21:14:14
URL: http://function.blogg.se / headsdown@bdb
Postat av: Anonym

Tänk såhär, av det dåliga så får du alltid ut något bra. Man ska inte lita på folk fullt ut, sånt finns inte. Men genom att må dåligt, ända ner till botten så är det ändå bra. Du kommer att vara mer nere på jorden än ungefär hälften av alla människor i Sverige. Killar är skit, det är inget nytt liksom.

2009-01-23 @ 19:13:52

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0