jul betyder mat

igår blev det en väldans massa mat.
särskilt för alla andra. jag höll mig till lax, ägg, sardiner osv.
alla var mätta när de lämnade huset och det fanns gott om mat och julgodis kvar. julgodis stod på vardagsrumsbordet. när jag kommer upp idag så säger mamma och pappa att råttan har varit där. hade vält ner choklad och grejer, ätit pepparkakor.. jag ba: WOOOT? kan inte tro det fortfarande. råttan ska döööööööö.

idag blev det mer julmat, lax och sardiner och rödlök och gräddfil. gott som fan. lussebulle med. och så finns det mozartkulor, lakritssnören och choklad kvar ute i garaget. herre. någon som vill smaka?

kommentarer
Postat av: Kristìn - mangaa @ bdb.

jag vill ha råttan! och lussebullar för det har jag aldrig smakat :(

2009-12-25 @ 18:56:54
URL: http://xoxomassacre.blogg.no
Postat av: Caroline

haha så mycket som man ätit de har dagarna är ungefär så mycket jag äter på en månad :(

2009-12-25 @ 19:59:39
URL: http://carolynes.blogg.se/

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0