jag lever, tro mig, jag har bara inte bloggat

i lördags var det upp ur sängen och sen jobba, efter jobbet var jag död men tvingade mig ut med jennie och toby. drack några cider och drog hem, somnade vid halv fyra. sen var det upp igen och jobba fram till halv sju idag. hur trött och oentusiastisk som helst. men man får ha såna dagar. sen var det att gå runt en timma med familjen och jag vann lite nobless, yay me. sen var jag och elsa och såg new moon!!

jobbar imorgon och på tisdag. sen har jag äntligen två lediga dagar. måste köpa julklappar. julafton nästa vecka. stört. jag vill slakta carola och christer sjögren när de sjunger jullåtar.

kommentarer
Postat av: Anonym

vad tyckte du om new moon? :)

2009-12-14 @ 10:55:23

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0