mer svar på frågorna - del 2

09/11/13 sminkade du dig helt gudomligt snyggt.
vore kul om du kunde göra en till, visa hur du gjort! vad du använt osv :)

jättekul att ni tyckte om det! har försökt att få upp videon på youtube, men det har inte gått så himla bra. ska försöka att få upp den snart :)

finns miss smith som vanlig affär i gbg?
yes! ligger ganska nära olivedalsgatan (Risåsgatan 6)

går du på några antideppresiva tabletter? vilka isåfall? mina som jag tar funkade i början..men nu är de bara helt nerför.. sen,får man bli vän med dig på facebook?
jag har ätit sertralin i snart 2 år, fungerade i början och sen gick det nerför. äter fortfarande dom dock. sen har jag testat effexor, mirtazapin och lyrica. lyrican håller jag på att sätta ut och ska snart börja med voxra och hoppas att det fungerar. och man får absolut bli vän med mig på facebook :)

kan du visa hur du syr om dina tshirtar till tubtop tröjor? eller ge lite tips osv?
på ett ungefär:

hellu :) dina ögonskuggor är riktigt snygga, har du några tips på bra skuggor som är lite metallic och silveraktiga? använder du torra eller mer "cremiga" när du sminkar dig?
jag använder bara torra ögonskuggor faktiskt. tycker att make up store har en bra utbud på skuggor, älskar alla skuggor som har glitter i! det finns säkert bra skuggor från andra märken också men mus har snygga eyedusts som är mer metallic/silver :)

känner du ibland att du fejkar att verka glad osv, både irl och på typ bdb?

väldigt ofta. haha. känns inte som om folk förstår en riktigt, de förstår inte att man kan må dåligt. fejkar väldigt mycket på jobbet framförallt. på bdb vet jag inte riktigt, de flesta har en uppfattning om att jag är en bitch just för att jag inte fejkar att jag är glad hela tiden.

Hur reagerade du på Michael Jacksons död?

jag bryr mig inte direkt, visst det är väl synd osv men jag är inget stort fan.

Vad lyssnar du på för musik nu för tiden, vad har du för favoritband/artister?

jag lyssnar på lite mer åt electro-hållet, både när det gäller mer glad musik och när det gäller lite mer skrikig. älskar dance gavin dance, emarosa, breathe carolina, cobra starship, panic at the disco, fall out boy, jonny craig.. fullkomligt avgudar dallas green/city & colour.

Hm, kommer ihåg dig som Girlwizard på Hoggy, haha. Då fick man intrycket av att du var väääldigt kaxig - var du det medvetet? För idag verkar du som världens goaste person :)

för det första, för er som inte vet vad hoggy är: hogwarts.nu var en sida som jag hängde på för en väldans massa år sen. älskade den sidan. haha. jag var det inte medvetet nej, jag är inte särskilt kaxig som person utan anledning. innan jag fick min användare borttagen så var jag nästan överdrivet "duktig" men efter det orkade jag typ inte bry mig och började busa lite.

Vad hände mellan dig och den där tjejen du brukade hänga med rätt mycket sommaren år 2007? Hon som hade svart hår, var lite rund och nästan alltid gick runt med pandafrisyr? Glömt hennes namn, (Anneli kanske det var?), undrar därför att hon helt plötsligt försvann ur ditt liv!
anneli hängde jag med sommaren 06, finns många bilder i min bdb bland annat. vet inte om du menar henne eller inte. vet inte om det är rätt att skriva allting som hände här. men jag blev ganska trött på henne utav olika anledningar.

Du är väldigt söt, har alltid beundrat dig lite i smyg haha!

hihi tack :DDD


har du någon kontakt meed Miryam?
Hon försvann.
Vet du något mer än att hon bor i nybro?
Om hon ens gör det?
Känner ni varandra bra? : )


kommentarer

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0