22:22

jag är hemma och har lugnat ner mig lite.

dagen såg ut såhär: kunde inte sova på natten för att jag hade ont i mina leder. försov mig. var ombytt och klar på jobbet vid 15. jag skulle varit klar vid kvart i ungefär. skyndar mig massa. träffar på en av våra arbetsledare som säger att jag ska ta det lugnt och att det inte är någon fara. kommer till hjulet, där står min favvo!! jag är fortfarande stressad och han säger samma sak - att det är lugnt. dagen går och jag har huvudvärk. elsa kommer och gör min dag bättre. sen vann en gubbe stjärnvinst och blev hur glad som helst och kramade mig!!! (det gjorde mig glad) sen träffade jag joel i trappan och fick en björnkram och då kändes det ännu bättre. sen stängde jag hur fort som helst och körde bil hem, det gick asbra.

kommentarer
Postat av: Kristìn

awww vad bra!!!

2009-12-10 @ 23:03:06
URL: http://xoxomassacre.blogg.no
Postat av: Anonym

filmtips: inklove!

2009-12-12 @ 17:50:33

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0