jag saknar att blogga!

sitter just nu i montreal, klockan är snart elva på kvällen. nästan allt är på franska här, väldigt stor skillnad från toronto. jag längtar ihjäl mig tills vi kommer till boston och sen new york. men jag får väl överleva. saknar min hund något otroligt och mina vänner likaså. att vara tillsammans med mina föräldrar nästan 24/7 är inte lätt. kommer antagligen isolera mig på mitt rum eller vara borta så mycket som möjligt när jag väl kommer hem!

hoppas att alla har det bra hemma i sverige :) pusspuss


kommentarer
Postat av: Sandra

i miss u!

2009-08-24 @ 21:59:07
URL: http://fakeyoursmile.blogg.se/
Postat av: Kristìn - mangaa @ bdb

Hoppas alla har det bra i Sverige?

Jag då, Norge ska också ha det bra ;(

2009-08-25 @ 09:44:20
URL: http://xoxomassacre.blogg.no
Postat av: eve

hej :)

jag har en fråga om kanske inte just det här ... jag älskar dina halsband du vet dom men muffins kasettband dollartecken e.t.c. var kan man få tag i såna ? :D

2009-08-25 @ 19:13:51
Postat av: mari

jessica! jag håller på skriva brev till dig. jag skriver håller på för jag är klar men hade inga jävla frimärken, sen flyttade jag 5 timmar bort från sköna hemmet och glömde det hemma. så jag tar och skickar iväg det nångång när jag är hem-hemma. i helgen kanske. hoppas du har det bra i boston (tror jag?), jag har inte varit där men drar automatiskt paralleller till boston legal så jag utgår från att det är en marvelous stad.

2009-08-26 @ 19:43:27
Postat av: jessica

kristin: jag hoppas att du har det alldeles utmärkt i norge!! :)



eve: dom gjorde jag själv av särskilt lera köpt på panduro som man sen sätter in i ugnen osv!



mari: åh, min älskade mari. saknar dig enormt ska du veta! boston är jättefint, fast vi kommer bara vara här två dagar men jag har i alla fall fått se lite av staden och köpt mig en alldeles ny johnny cupcakes-tröja från deras affären och till och med pratat med johnny cupcakes himself. fast det kom jag inte på förrän efteråt såklart!

2009-08-27 @ 02:58:22
URL: http://jessecupcake.blogg.se/
Postat av: eve

nice dom e fett coola :)

2009-08-30 @ 11:03:49

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0