i may be rude, but i'm the truth

idag har jag inte hunnit göra så mycket, låg och sov rätt länge. sen upp, försöka packa lite. toby och jane kom förbi. käkade. sen var det dags att dra in till stan och jobba! och både imorgon och på söndag jobbar jag 13-22, så jag måste gå upp tidigt om jag ska hinna göra saker.

det var helt okej att jobba, bortsett från att det var så jävla varmt - varför går folk till liseberg då? dra till stranden och sola och bada istället tycker jag. min arbetsledare är rolig, han frågade en som jobbade om hon skulle ta på sig sin namnbricka, och sen såg vi att han inte hade på sig sin. haha.

det är helt omöjligt att packa så lite som möjligt när man ska vara borta i tre veckor, jeez.


kommentarer

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0