i am not my own

dagen gick fort trots att den kändes oändlig

det är inte alltid tacksamt att jobba. man är så sjukt trött efter en sån här dag. både fysiskt och psykiskt trött. ca tio timmar. varav större tiden man måste stå och vara glad och trevlig mot människor som i många fall inte är ett dugg tacksamma. det är lite synd faktiskt. inte ens när jag och jenny var övertrevliga som sjutton gick det. jobbar imorgon också, sen får jag äntligen njuta av två lediga dagar.

jag bröt ihop lite förut för att jag var så extremt trött, mest psykiskt tror jag. snart kommer provsvaren från salivprovet som jag gjorde. vi får se vad det säger, om jag inte har problem med sköldkörteln så blir det att fortsätta äta tabletter.. frågan är väl bara vilka? på onsdag har jag en tid hos en annan läkare och hoppas att hon inte är lika borta i huvudet som min förra.

kommentarer
Postat av: Sandra

Det kommer ordna sig tillslut gumman <3 Du är grymt stark som klarar av all skit!

2009-08-04 @ 13:32:25
URL: http://fakeyoursmile.blogg.se/
Postat av: Nic

Den 12-16 augusti är jag i Göteborg. Kan du ses då vännen?

2009-08-04 @ 22:11:39
URL: http://iheardapuff.blogg.se/

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0