50 DAGAR KVAR - STUDENTMÖSSAN ÄR HÄR


fin är den. fast den ligger i mitt skåp just nu. orkade inte bära runt den på stan.
fast det är lite knäppt av abc-gruppen som gör dom, för det känns som om allas är olika. eller ja, johans skärm hade repor och brodyren såg konstig ut. min var helt okej fast någon tråd stack upp på brodyren. trots att både jag, pörsy och madde hade it/media så var deras hundra gånger snyggare med lite mer mellanrum mellan snestrecket. jag ville ha en silverknapp där i mitten men den var asful och inte alls silver :( men jag fick som tur var en blå också.

ska ta hem den imorgon och då blir det bild med den på huvudet!

kommentarer
Postat av: [ t a k a i . b l o g g . s e ]

hihi, jag fick min i januari typ 8D

2009-04-22 @ 19:59:03
URL: http://takai.blogg.se/

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0