tv-serier i mitt hjärta

idag kollade jag på de två nya heroes-avsnitten som släpptes igår! helt okej, en aning strange. jag gillade första säsongen way more än de senare. men jag fortsätter kolla ändå, kan inte riktigt släppa det. såg även prison break som jag fullkomligt avgudar, säsong tre var inte lika bra, men denna säsongen får mig i extas.

sen följer jag även: gossip girl, how i met your mother, americas next top model, californication och dexter - de två senaste har de nya avsnitten läckt ut tidigare. och om mina datum stämmer så blir det även grey's anatomy, desperate housewives, pushing daisies och dirty sexy money inom den kommande veckan! LOVELY.

vilka serier följer ni? (:


kommentarer
Postat av: t

Desperate housewives & californication börjar den 28:onde.. förutom dom två californication avsnitten som är utläckta på pb...

2008-09-25 @ 00:46:25
Postat av: Anonym

Gillar du inte Andra Avenyn då? Den är ju ändå inspelad på Hisingen :)

2008-09-25 @ 17:11:21
Postat av: Parre

heroes, gossip girl, weeds, one tree hill, samantha who och the hills. :)

2008-09-25 @ 22:18:28
URL: http://piwa.blogg.se/
Postat av: nalex

haha, är lite mainstream men heroes, gossip girl, l word. ehheu

2008-11-20 @ 00:11:04
URL: http://headsdown.blogg.se/

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0