skolidrott slutar alltid dåligt

hur kommer det sig att man alltid lyckas skada sig på skolidrotten, men inte när man tränar i vanliga fall? jag vet faktiskt inte.

och idag hade jag turen att skada mig. vi spelade ultimate frisbee på idrotten, eller ja, jag satt ganska mycket på bänken för jag pallade inte. så när jag väl kommer in på plan och ska börja spela, lyckas en frisbee träffa mig i ansiktet med världens fart. chock. första känslan - ont, sen kollar jag ner på mina händer och det blöder som fan. gick till skolsköterskan där jag fick kyla med is ett bra tag. sen ringde hon till vårdcentralen för att hon inte kunde tejpa, men de sa att jag inte behövde det för det hade slutat blöda och kommer nog läka fint.

så nu sitter jag här, inte bara med min svullna tunga, utan fläskläpp på både över- och underläppen och ett fint jack under läppen. asgött. nej? kommer aldrig mer röra en frisbee.

kommentarer
Postat av: Anonym

http://getdownonyourknees.blogg.se/



du finns med i hennes blogg

2008-09-29 @ 17:05:49

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0