oj, redan söndag.

hela helgen är förbi. ojoj.

övningskörde idag - lördag, med växellåda. det var ganska svårt, eller ja, att hålla koll på allting är svårt. släppa kopplingen samtidigt som man trycker ner gasen FÖRSIKTIGT. jag kommer nog aldrig bli bra på att köra, jag orkar inte hålla koll på saker. fast ja, andra gången bara. körkort vill jag ha - köra vill jag inte. automatväxel var roligare. sen har jag spelat the sims med, suktade efter det igår och eftersom att internet är så underbart kan man ladda ner det, var dock första the sims som jag körde. men ändå. blir nog att fixa ner det andra med om jag hittar någon bra version.

söndag, sista dagen på veckan. tänkte hinna med en massa saker. gå upp - duscha - baka bullar - göra iordning mig - åka till liseberg och lämna in kläder och diverse - övningsköra - promenera - plugga ganska så mycket. men vi får väl se hur mycket av det jag faktiskt gör.

kommentarer
Postat av: Anneli

The Sims 3 kommer ut redan vid nästa år! :O

2008-09-14 @ 14:19:18

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0