klockan rör på sig som tur är

och om tjugo minuter har vi svenska
jag måste göra klart min fördjupning till imorgon
och jag orkar inte, men jag måste, blah.

sen är det psykologi, men det är kul. slutar fyra.
hade idrott förut och gjorde beep-test, fast min lärare var lite missnöjd och tyckte att jag gav upp och så vidare. och det gjorde jag väl, men jag är medveten att min kondition är dålig. och jag är sjuk, mina lungor gör ont idag när jag tar djupare andetag. men när jag har tränat upp mig kommer jag köra stenhårt. hade påstod att jag inte hade några överviktsproblem i alla fall, mer passivitet snarare.

kommentarer
Postat av: jas

aww vad jobbigt.. jag skulle behöva kolla upp lungorna, hjärtat, näsan o revbenen. men jag vill o orkar inte gå till läkare. ogillar dem stark

2008-09-22 @ 12:10:04
URL: http://crimsonlee.blogg.se/

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0