hur hurtig får man lov att vara?

idag var jag och tränade med min älskade jane, hon är bra hon. vi körde igång på löpbandet och höll på i kanske 30-40 minuter. sen över till roddmaskin - för första gången! blev väl 2500 meter ungefär. sen skulle vi ta lite vikter tänkte vi. men just efter att jag hade kört 3 kg i varje hand x 10, så blev det svart. rekommenderar inte att träna när man är sjuk och inte ätit sen lunch. så jag fick lite blackout, gick och satte mig och fick en banan av jane, återhämtade mig lite. så sjukt läskigt är det. har bara hänt vid konserter innan, som på millencolin och panic! at the disco. får nog ta det lite lugnt.

men vi två ska i alla fall börja träna någon gång eller två i veckan, vilket är asnajs. äntligen någon att träna med!

kommentarer

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0