feberdrömmar

i natt drömde jag om liseberg och hultsfred. det var lite same shit. hultsfred var på ett område av liseberg, och det hängde massa gäng där och en arbetskamrat hade blivit skjuten. spice girls uppträdde och vi satt längst fram, fast av någon anledning låg min kamera på laddning, och man var tvungen att betala 104 kronor för att få ta bilder, enligt en tant. ja - sjuk dröm. och igår drömde jag att det var nudister på liseberg. skumt.

idag är jag sjuk igen, så jag stannade hemma från skolan. mamma kom in med ett brev från liseberg. då blev jag glad! de hade skrivit så här om mig: du är en mjuk och gullig tjej med ett charmigt leende. trots din unga ålder har du imponerat på oss.

 tänkte gå dit i helgen och lämna in mina kläder och lite så, samt lämna in ansökan till julen :)

kommentarer
Postat av: Sandra

Brevet från liseberg stämmer på dig gumman :) du är bäst<3

2008-09-10 @ 19:13:58
URL: http://fakeyoursmile.blogg.se/

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0