en sån där jävla lista

99 saker om mig själv


1. Fullständigt namn? Jessica Camilla Nordmark (snart vet ni vart ni ska skicka fanmail)
2. Exakt ålder? 18 år, 3 månader, 10 dagar
3. Vart bor du? utanför göteborg
4. Bor tillsammans med? mamma, pappa, hund
5. Husdjur? hund som sagt
6. Färg på ditt hus? ljusolivgrön med röda knutar.. typ
7. När är du född? det kan du väl räkna ut själv. (7 juni 1990)
8. Klass? itme3c
9. Vilket år tar du studenten? next year biaaatch. bara 9 månader kvar.
10. Något jobb? liseberg
11. När ska du sova ikväll? när sömnen kickar in
13. Duschat idag? nej
14. Kramat någon idag? uhm.. mamma
15. Pussat någon idag? nej :(
16. Vad har du ätit? flingor och mjölk. stuvade makaroner och kycklingköttbullar. chokladboll. popcorn.
17. Dagens klädsel? underkläder, strumpor, leggings, tubtopp, grå munkjacka, skinnjacka.
19. Dagens sötnos? jag hihihihih SKOJA. min hund.
20. Dagens roligaste? det måste faktiskt vara jag. seriöst.
21. Har du många vänner? många bekanta, få vänner. det är så det ska va.
22. Hur många har du kysst? ganska så många. räknar inte.
23. Vem kramade du senast? mamma som sagt
24. Hur många vill du ha sex med? deduuu!!!11 ett par stycken till innan jag gifter mig
25. Hur många har varit otrogna med dig? tror inte att någon har varit det faktiskt
27. Har du pojk-/flickvän? nej :(
28. Vem pratade du med i telefon senast? dennis tror jag
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? dennis <3 och det stod saker som du inte får veta.


FAVORIT:
32. Låt? kelsey
33. Mat? tacos. hallåe  eller? jag kan äta hur mycket som hlst
34. Dryck? mjölk<3
37. Stad? vet faktiskt inte
38. Land? usa <3
39. Ämne i skolan? engelska
40. År? hela 90-talet var guld


SENASTE:

42. Personen du kysste? haha. den du.
43. Gången du spydde? i torsdags. FYLLAAAAAA.
44. Gången du grät? torsdags det med tror jag. blir alltid så emotional.
45. Pizzan du åt? banan, jordnötter och ananas. YUM.
46. Gången du var i Göteborg? idag
47. Gången du var i Stockholm? februari :OOO
48. Gången du var full? torsdags..
49. Gången du var hög? jag är hög på livet... eh... nej
50. Personen som såg dig gråta? ingen aning. de på bussen hem?


ANTINGEN ELLER:

52. Hund eller katt? hund
53. Ut och festa eller hemma och mysa? festa på torsdag, hemma på fredag.
54. Tv-spel eller datorspel? crash på tv, sims på dator.
55. Singel eller upptagen? singel är rätt najs
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? bdb
58. Ragga eller bli uppraggad? helst uppraggad, men man gör det man måste.
59. Big Brother eller Paradise Hotel? tittar inte på sånt
60. Svart hår eller blont? saknar mitt svarta
61. Blåa ögon eller bruna? bruna, yumyum
62. Choklad eller lakrits? lakrits
63. Göteborg eller Stockholm? sthlm, gbg är liksom everyday stuff.
64. Högerhänt eller vänsterhänt? höger
65. Coca-Cola eller Fanta? cola
66. Pizza eller kebab? pizza
67. Randigt eller prickigt? randigt som mina armar HAH
68. Älska eller älskas? älskas
69. Leva eller dö? leva.. maybe..


ANTAL:

71. Personer du hatar? en jävla massa. haha. nerå. några stycken. en särskild.
72. Personer som sagt jag älskar dig? ganska många! alla älskar mig.
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? det är nog ett par stycken :D
74. Glassar du ätit på en dag? äter ju mest ben&jerry-glass.
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? hultan 08
76. Gånger du haft minnesluckor? första fyllan och nyår - tror jag
77. Piercingar har du? septum och två hål i läppen. fler ska det bli.
78. Personer du saknar just nu? ganska många
79. Gånger ditt hjärta brustit? en hel del

VEM:

80. Vill du kyssa nu? någon het kille som är bra på det
81. Ska du träffa imorgon? alla i skolan
82. Sjöng du senast för? mig själv
83. Hade du senast en msnkonversation med? jakob
84. Spelade du tv-spel med senast? c.
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? jennie <3
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? haha. vill hellre att någon annan kastar så att den verkligen träffar..
87. Förtjänar att dö? en hel del makthavare
89. Vill du sova brevid inatt? min nalle <3 eller någon het kille


VAD:
90. Gör dig glad? cider, vänner och musik att dansa till
91. Gör dig ledsen? very mucho
92. Vad vill du helst göra nu? hoppa i sängen och sjunga
93. Önskar du att du slapp? ha historiaprov imorgon
94. Vill du ha nu? pengar är ju alltid trevligt. eller en kram.
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? sex.. nä. haha. pengar antagligen.
96. Längtar du till? en snygg kille
97. Tycker du om dina betyg? snittar vg i det mesta. har bara vg:n och mvg:n. helt okej.
98. Ångrar du i ditt liv? brukar inte ångra så mycket faktiskt.
99. Är det bästa som har hänt dig? när jag föddes. hEhE. skoja. lära känna mina närmsta.


om ni undrar över något är det bara att fråga. jag svarar på det mesta. :)

kommentarer

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0