dagen var ju väldigt givande - eller?

kom som sagt till skolan - ingen lektion.
satt i mac-salen där det spelades allt från bra till dålig musik.
kreativt skrivande, vi räknade ord och blev yra i huvudet,
vi var väl inte allt för fokuserade om jag ska vara ärlig, men det är fredag.

lunch, historia. fick tillbaka provet, 28/40 haha - men g-gränsen var 25,
så det är lugnt. resten av lektionen var väl allmänt spejsad.
kollade på världskartan och hittade öar som tillhörde länder,
frågade om K2 inte var ett vapen, visste inte att bermuda tillhörde storbritannien,
eller att det inte ens finns något sånt längre för nu är det tydligen england bara.
trodde att wales tillhörde skottland en liten stund. lärde mig japanska.
MOSHIMOSHI.

HÅKAN HÅKAN - skrek mamma nyss när hon kom innanför dörren,
jag peppade på bussen hem och trodde jag skulle dö av spasmer.

kommentarer

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0