vart tog motivationen vägen?

den fanns nog inte ens där från första början.
nu känner jag mig helt nere igen.
jag har ingen lust att gå till skolan.
jag vet inte vad jag får ut av det.
försöker kämpa mig igenom de sista månaderna.

redan skippat två dagar denna veckan. visserligen var det bara tre lektioner. men jag måste skärpa mig. jag måste klara det här. jag ligger inte efter i något precis, förutom engelskan isåfall. för jag har inte varit på en enda lektion på typ tre veckor. men på fredag ska jag dit, och imorgon ska jag väl försöka göra proven.

jag är så trött på allting.
och vill bara härifrån. ut i världen. där jag hör hemma.

kommentarer
Postat av: Anonym

jag känner igen mig enormt, men jjag går bara i 1:an..superkul....

2008-10-09 @ 09:49:23
Postat av: Anonym

"visserligen var det bara tre lektioner".

Tänk inte så. Varje lektion har en mening, även om det inte alltid känns så.

2008-10-09 @ 12:27:35
Postat av: jessica

fast det känns inte så. känns inte meningsfullt att sitta och skriva massa koder för att göra ett spel som man inte får ut något av. jag orkar inte skola. :/



jag kände så i ettan också. men då försökte jag. nu har jag väl slutat försöka.

2008-10-09 @ 19:17:22
URL: http://jessecupcake.blogg.se/

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0