jag tror jag har lågt blodsocker eller så håller jag på och dö

de senaste två veckorna, har jag gått runt och känt mig yr, som om man ska stupa i vilken sekund som helst. det är inte så asroligt som det låter. jag börjar bli lite orolig. för så här känner jag mig bara när jag står längst fram på en konsert tryckt mot staketet - millencolin och senaste panic! - och då är det ju ändå ganska förståeligt.

idag kom jag inte upp ur sängen förrän halv fyra. vaknade vid tio tror jag. kunde verkligen inte ta mig upp ur sängen. det är irriterande. måste se till att bli klar med psykologin >_< och imorgon ska jag shoppa och hämta gullungar i stan. sen är det fredag och då är det fezt. blir väl runt 20 pers tror jag.. can't wait.

längtar mest till nästa månad, då en viss person kommer till göteborg och kramas med mig..

kommentarer
Postat av: parro

Kan ju vara panikångest?

2008-10-30 @ 14:52:19
URL: http://imthestar.webblogg.se/
Postat av: jessica

det hoppas jag inte ._.

2008-10-30 @ 15:39:02
URL: http://jessecupcake.blogg.se/

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0