jag är arg

ganska så mycket arg att jag nästan vill grina. det var ovärt att slänga ut 600 spänn på frisören i onsdags. visst, jag har ingen utväxt nu men färgen är fortfarande ojämn. tror inte ens att hon tog någon blekning där. så antingen ska jag bleka det själv nästa vecka eller klippa av det. löshår införskaffas nästa vecka i alla fall. om det inte blir bra färgar jag det rosa eller något. jag hatar frisörer. jag är millimeter från att gråta. jag orkar inte.

det är höstlov nu. firade det med att inte gå till skolan. ångest.

kommentarer
Postat av: Maria

Det blir aldrig bra hos frisören. Skulle aldrig färga hos frissan, gör det hellre själv eller låter nån kompis göra det. Bättre och billigare!

2008-10-24 @ 15:26:38
URL: http://readingmary.blogg.se/
Postat av: Anonym

aww. går det inte att få det blont alltså? jag vill ju också bli blond, men vågar inte riktigt försöka..men har du testat silverschampo?

2008-10-24 @ 19:05:19
Postat av: Anonym

men om man inte är nöjd brukar man oftast kunna ringa och be om en ny tid.

jag menar, d har ju ändå betalat 600 spänn!

2008-10-24 @ 20:01:32
Postat av: jessica

jag har testat silverschampo, tänkte köpa matrix och se om det fungerar bättre. har man i det för längre så blir gråaktigt. det jobbigaste just nu är det som fortfarande är lite orange. men det ska nog gå att bleka bort.

2008-10-24 @ 20:45:44
URL: http://jessecupcake.blogg.se/
Postat av: Anonym

Klarar ditt hår av en blekning till så gör det, sedan kör du en silverblekning på det, silverblekningen sliter inte mycket på håret!

2008-10-25 @ 21:36:36
Postat av: jessica

det blir nog så ja, silverblekning? menar du som vittoning?

2008-10-25 @ 21:44:14
URL: http://jessecupcake.blogg.se/

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0