igår var... kaos

efter skolan åkte jag in till stan och på vägen dit dog min usla helvete till mobil. satte mig och väntade på tåget som dennis skulle komma med, där hittade jennie mig. min älskling. sen kom dennis, jennie var tvungen att jobba. vi åkte hem och kollade ett avsnitt av paris-serien, och gjorde oss iordning. kände mig för en gång skull riktigt jävla snygg. det började regna. humöret dalade. blev cider för hela slanten och lite dans. pratade engelska av någon anledning. sen vet jag inte riktigt. kvällen slutade i tårar och ilska. pappa fick komma och hämta oss. men sen löste det sig.

idag åkte vi in till stan och dennis fick springa till tåget och jag träffade jennie och bella. sen åkte jag hem. åt tacos. och nu sitter jag här med ett lakritssnöre hängande utanför munnen.

dagens goda gärning: en tant tappade sin sjal utan att märka det, så jag sa till henne. hon och hennes sällskap var  tacksamma och sa merci och tack så mycket.

kommentarer

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0