idag somnade jag nästan på bussen

flera gånger. jag är så sjukt trött idag. skippade första lektionen, dåligt. har inte varit på den lektionen på några veckor. det är illa. men gick på religionen och historian. känner mig så sjukt slut i hela kroppen och huvudet. fattar inte hur jag ska hinna med allt och ens orka. jag orkar inte vara skoltrött längre, det hann aldrig försvinna under sommarlovet. höstlovet är inte så himla långt borta. bara fyra veckor ungefär.

och det är redan oktober. höst på riktigt. regnade imorse. fläskläppen är nästan borta men gör fortfarande ont. tungan är lika svullen som den var i söndags. har redan fått i mig en piggelin, blir nog en till snart.

såhär ser de kommande veckorna ut i skolan:

samhällskunskap c - rapport klar och redovisning på fredag!

religion a - religionsuppgift klar. diskussion etik&moral 15/10 prov veckan därpå.

historia a - läs till provet + skriv en off, onsdag nästa vecka

svenska b - diktanalys (23 oktober), skriva anteckningar inför prov nästa vecka
english certificate - gör prov, endast testa sig själv.

psykologi a - plugga inför läxförhör (måndag v42)


sen lär vi väl få något både i kreativt skrivande och medieproduktionen.
trean skulle vara rolig ju.

kommentarer
Postat av: Anonym

Det är så synd om dig jämt:)

2008-10-01 @ 17:42:20
Postat av: jessica

fast det är det inte (:

2008-10-01 @ 18:36:27
URL: http://jessecupcake.blogg.se/
Postat av: Anonym

var det din kropp????:OO

2008-10-01 @ 21:33:32
URL: http://getdownonyourknees.blogg.se/

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0