idag kände jag inte peppen

så det blev ingen skola idag heller
visserligen mådde jag inte särskilt bra
feber och huvudvärk och låg och frös
tur att det inte är mycket denna veckan

psykologin var frivillig, svenskan skulle dom göra provet på, det gjorde jag ju i måndag. och medieproduktionen är ganska mycket individuellt arbete. men nästa vecka ska jag försöka. och imorgon ska jag gå på den enda lektionen vi har, och jag ska tvinga ellen och jurre.

var nere på allum förut och köpte mig en klänning. den är hur söt som helst. och jag ser ut som en valross i den. men det ska vara min motivation till att börja träna och gå ner i vikt. förhoppningsvis funkar det. träffade thomas oxå som åker hem till skåne imorgon. dåligt.

kommentarer
Postat av: Anonym

vad har du för "grundmall" på din blogg? (duvet, fashion, love osv)

2008-10-09 @ 19:30:37
Postat av: jessica

fashion passion

2008-10-09 @ 21:26:29
URL: http://jessecupcake.blogg.se/

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0