hösten har smugit sig på utan förvarning

när det var dags att dra av sig sin varma filt och täcke, släpa sig upp ur sängen och göra sig iordning för ännu en skoldag, var det fortfarande mörkt ute. jag kan inte säga att det hjälpte mig att bli piggare. efter en frukost som bestod av ett glas mjölk sprang jag ner och borstade tänderna och sköljde munnen med bakteriedödande, och begav mig sen av till bussen.

första lektionen var psykologi, vi fick se på a clockwork orange, brutal men bra film. sen var det svenska som inte bestod av särskilt mycket alls. vi har prov på måndag i alla fall. lunch. extremt lång medieproduktion, bestämde vad jag skulle göra för artikel osv, sen satte vi oss med vår samhällsrapport och blev klara efter mycket om och men. redovisning på den imorgon.

så idag blir det väl att skriva en förkortad version av det jag ska prata om, och sen plugga svenska. det är allt jag orkar med idag. sen ska jag njuta av nya avsnitt på americas next top model, dirty sexy money och bäst av allt - pushing daisies.

kommentarer

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0