ännu mer spejsade drömmar

inatt drömde jag om halloween och liseberg. och de båda kombinerat.

jag skulle på halloweenparty, och hade inte bestämt vad jag skulle klä ut mig till. fick världens panik, plötsligt var det bara tjugo minuter kvar tills jag skulle till bussen. gick in i arbetsrummet som helt plötsligt var världens gaderob med pimppälsar och leopardhattar och allt därtill. det var coolt. jag hade en svart klänning i min gaderob, och om man vrängde den, så var det skitsnygg fast vit. jag skulle klä ut mig till zombiebrud. men hade ingen slöja. och inget fejkblod. sen när jag vaknade var det bara en dröm. och så skulle jag på halloweenparty, så hände samma shit. haha. fast det var också en dröm.

och så började jag jobba, och hittade inte till kläderiet - där vi hämtar våra kläder, istället hittade jag ett bibliotek och gick nästan vilse. sen när jag kom tillbaka så skulle vi få våra personalkort, de var lagom fula och sen fanns det en annan grej med vår bild på, på baksidan hade folk skrivit saker till oss. lisa hade skrivit något om en vargtatuering.. ytterst knäppt. och några hade sina vanliga lisebergskläder medan några hade lila.

och sen idag fick jag ett brev från liseberg där det stod att vi skulle ha julintroduktion och samlas i kläderiet för att hämta ut kläder.. det är sjukt skumt.

kommentarer

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0