saker som borde göras imorgon

men som antagligen inte kommer bli av:
- gå till banken och få in mina pengar på kontot
- dammsuga på mitt rum
- städa badrummet (igen - sluta smutsa ner!!11)
- bli klar med den tredje caseloggen för veckan
- skaffa gymkort och gymma någon timma
- åka in till stan och köpa vinterskor, varm tröja och annat man kan ha glädje av
- färga håret för att jag är så extremt trött på att vara blond
- gå upp så att jag hinner fixa håret OCH äta frukost
- komma i tid (antingen är jag där kvart i åtta eller halv nio, vi börjar halv nio)
- göra något med klädhögen som ligger på golvet

saker som jag antagligen lär göra istället:
- hitta kläder på internet som jag måste beställa

nu ska jag fortsätta hosta och försöka sova. så får vi se om jag väljer att komma i tid eftersom att det var så viktigt, eller om jag chillar påre. peace out. god natt.

kommentarer

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0