projektarbete - and i need help!

jag tänkte att det var lugnt när vi fick pappret om projektarbetet när vi började skolan, tänkte att den 28 november är ju evigheter bort. och.. ja. det är på fredag. och det är inte så många evigheter dit. jag har ingen aning om vad jag ska göra.

vi får välja mellan: praktikplats, teoretiskt arbete eller praktiskt arbete i grupp, som ska ha med it/media/samhäll att göra.

känns som om praktikplats är uteslutet, så antingen blir det något teoretiskt eller praktiskt. men vad? kom med förslag. om jag inte hittar något värt så blir det antagligen att göra programfilmer eller något liknande till hulebäck, eftersom att det tydligen efterfrågades. fanns fler saker som lärarna hade som förslag, men jag vet inte vad.

"några exempel på projektarbeten:
- teoretiska undersökande arbeten med eller utan studiebesök
- hemsida, film, broschyr på uppdrag
- radioprogram
- fotofördjupning
- fördjupning i skrivandets konst"

GE MIG FÖRSLAG TACK

kommentarer
Postat av: Toby

2008-11-25 @ 23:12:29
Postat av: Toby

du kan få skriva mina memoarer, hahaha

2008-11-25 @ 23:12:55
Postat av: Michelle

- fotofördjupning

- fördjupning i skrivandets konst



Där har vi något som du är grymt duktig på och skulle kunna göra något fantastiskt utav.

2008-11-26 @ 11:46:18
URL: http://oaklandstolemyheart.blogg.se/

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0