jag får väl skriva något då

var i skolan idag. tråkigt. seminariet var helt okej. jag är väldigt trött och seg i övrigt. egentligen borde jag vara på väg till julintro på liseberg men jag har ingen lust alls, jag orkar ändå inte. skaffa kläder kan jag göra när jag börjar. tror jag ska se lite film, lär ju somna.

jag tog ut löshåret ur luggen igår, det var jobbigt. färgar hellere. egentligen vill jag färga allt. sjukt hur mycket jag saknar mitt svarta, långa och lagom icke-slitna hår. sugen på gaddning och mer piercingar med. åh. jag är så ofullständig. om det nu ens är ett ord. varför kan ingen klippa mitt hår som jag vill ha det? tror jag cuttar luggen lite till inom snar framtid. kanske kladdar i rosa i luggen.. vem vet. jag vill bara göra något.


kommentarer
Postat av: Anneli

jag saknar också mitt hår :/ tänker spara ut den och inte klippa en enda millimeter! hehe. :D men som tur är så växer hår alltid ut.

2008-11-05 @ 17:51:53
Postat av: jessica

ja, som tur är! önskar bara att mitt hår kunde växa snabbare!

2008-11-05 @ 19:17:49
URL: http://jessecupcake.blogg.se/

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0