jag drömde om en avhuggen hand

tre killar med knivar, börjar bråka, en blir av med handen.. eh. sen är det inte bråk längre. mamma tyckte inte att vi skulle ringa efter ambulans, sen var det jag som hade en konstig hand. och sen blev det lite manikyr, och igår drömde jag att vi blev jagade i england fast det var sverige egentligen, på en skola. sprang upp och ner för trappor som aldrig tog slut. och så drömde jag om den snygga killen som tog studenten i somras. haha. fan. och så drömde jag att jag blev dissad av en annan person, det var inte så roligt, sen blev jag och toby fulla och jag letade efter sprite på ica så att jag kunde blanda vin, men det fanns bara spriteflaskor som var fyllda typ en fjärdedel..

nu ska jag duscha.

kommentarer

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0