jag behöver ett liv.

och pengar.

just nu följer jag: californication, dexter, desperate housewives, entourage, heroes, prison break, how i met your mother, gossip girl, pushing daisies, dirty sexy money, grey's anatomy, paris hilton's my new bff, la ink.. och i brist på serier att se har jag börjat följa samantha who också.

sen antar jag att det inte kommer några fler avsnitt av big shots och cashmere mafia, som ligger tillsammans med the oc, sex and the city, jericho och little britain usa. där det inte blir mer. sen väntar jag på en ny säsong av americas next top model, fast det lär nog dröja. kyle xy, skins och nip/tuck kommer inte förrän 2009 om jag har sett rätt.

om någon har ett liv att erbjuda så är jag här.

kommentarer
Postat av: sandra

jag har inget liv att erbjuda men jag kan erbjuda en grymt bra serie ;D det nya beverly hills 90210. är helt fast :)

2008-11-24 @ 20:44:11
URL: http://sandraeatworld.blogg.se/
Postat av: Sanna

Skins säsong 3 ska man inte se, för dom har bytt ut alls skådespelare. och man ska inte stödja det.. :( fan vad sur jag blev när jag läste det (för ett bra tag sen). men det finns ju alltid shameless, en brittisk komediserie som jag har börjat gilla :) den går vanligtvis på tv 4 komedi.

2008-11-25 @ 01:02:36
URL: http://storyofsusanna.blogspot.com
Postat av: emma

jag vet exakt hur det är! jag följer ca nio serier och jag är helt fast.. det är västa jobbigt.

2008-11-25 @ 16:02:29

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0