i stared into oblivion and found my own reflection there

gårdagen slutade bra i alla fall

vi drog oss iväg till brew house och stod och frös i en halvtimma och lite till innan de till slut öppnade dörrarna en kvart senare än menat. sen väntade vi, jag var på bråkhumör så toby fick lite stryk. men det var roligt. union square var okej, cancer bats var eländigt och funeral for a friend var underbart, trots en del nya låtar. det var mysigt. sen lyckades jag fiska fram fyra av fem autografer och en bild, med hjälp av björnen. man känner sig som en fangirl på fjorton bast som vill ha idol-måns autograf. ungefär.

tog bussen hem, och läste innan jag lyckades sova. har ju det där förbudet, vilket är helt okej. det gäller ju inte idag dock, men eftersom att jag äntligen börjar jobba imorgon så blir det väl inte allt för sent.

dagen var väldigt produktiv, what happens in the soprum, stays in the soprum. vi skulle vara kreativa men vår estetiska sida nådde inte ända fram, så efter ett bra tag med sprayburkar och målarfärg så gav vi upp, målade vitt på väggen och begravde tyget långt borta. sen målade vi tre papper, tog väl knappt en halvtimma. asgött.


kommentarer

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0