göttans, asnajs, osv.

nu är jag hemma och har bytt om till varmare kläder.
för det är faktiskt svinkallt ute, typ två grader.
och mina skor läcker in så jag blir blöt om fötterna,
plus att det luktar. ewww.

har jobbat från tre till tio ungefär, kan väl inte påstå att jag var på bästa humör, men jag försökte så gott jag kunde. det var sviiiiinmycket folk trots att det regnade hela dagen. men sen var det äntligen över, och då åkte jag in och mötte sandra och tobbe. sandra är för övrigt bäst. men sen bestämde jag mig för att åka hem. och nu sitter jag här med en mugg varm oboy som är för varm, och en burk cola som pappa var snäll nog att hämta in.

puss

kommentarer
Postat av: Michelle

Cola <3 Jag som kämpar med vikten kan inte dricka det nu bara :(

2008-11-30 @ 12:43:04
URL: http://oaklandstolemyheart.blogg.se/
Postat av: Sandra

DU är bäst! och det var tråkigt att du inte följde med men vi får gå ut nån annan gång snart<3

2008-11-30 @ 20:33:57
URL: http://fakeyoursmile.blogg.se/

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0